Snežana Nešić – NEDOSTAJANJE REČI

Volim te

I svaki moj korak,  korak je ka tebi

U svakom mom čekanju

ti si ishodište

I ne postoji radovanje izvan tebe

Tvoj glas je hrana mog govora

I tvoje disanje kraj mog uveta

kiseonik je svih mojih ćelija

Ruke tvoje na mom telu

ostavljaju otiske praroditeljske želje

prvog muškarca i prve žene

Ti si klica svake čežnje u meni

I nema pokreta u meni

van grljenja tebe

Dušu tvoju i srce tvoje, srce moje,

štititi od zemaljskog trunja i

ljudskog trnja

moj instikt za preživljavanje je

I htedoh, dušo moja,

o tebi pesmu napisati

ali reči ne dođoše

Nema leptira, ni zvezda, ni nestvarnog sjaja

Imaš samo Ti

koji si moja krv i moja plot i moja besmrtnost

Ti kojim dišem

Kojim sanjam

Koji je život

A život se opisati ne može

I samo kažem

Volim te

245952aff4a25326681168004d5150f8

 

Оставите коментар

