Kostas Kubilinskas (1923-1962) – ZABORAVI ME

Zaboravi me željenog i ljubljenog,

Zaboravi kao što san zaboravljaš.

Dolinu onu, naše korake spore

I šumarak na obali što ostavljaš.

 

Zaboravi mene i varljivu nadu,

Koja nas i naše snove obmanjuje.

Zaboravi me, jer na silu voleti

Ja znam, ne mogu ni biće najdivnije.

 

Ipak, ne zvoni, lomiće se svaka reč,

I prsti će biti hladni, ko prutovi,

I pogled, i pogled će ti pokazati,

Da je među nama nešto što nas lovi.

 

Zaboravi me željenog i ljubljenog,

Zaboravi kao što zaboravljaš san,

Ali ni zbog tebe, u tamnici srca

Zaljubljenog ne mogu ostati ni dan.

hqdefault

Оставите коментар

