Rabindranat Tagore – GRADINAR, 75

Oko ponoći objavio je lažni asketa:

„Vreme je da ostavim svoj dom i da potražim boga.

Ah, ko me je tako dugo zadržavao ovde u zabludi?“

Bog mu došapnu: „Ja“; ali uši toga čoveka bejahu zatvorene.

Sa uspavanim detetom na nedrima ležala je njegova žena

spavajući mirno na jednoj polovini kreveta.

Čovek reče: „Ko ste vi što ste me tako dugo pravili budalom?“

Glas ponovo reče: „Bog“; ali on ne ču.

Dete dreknu, probudi se i pripi čvrsto uz mater svoju.

Bog zapovedi: „Stani, ludače, ne ostavljaj svoj dom“, ali on ne ču.

Bog uzdisaše i jadikovaše: „Zašto me ostavlja sluga moj

i odlazi od mene da bi me tražio.“

 

168280_364643230313926_8873623_n

 

Оставите коментар

