Sergej Jesenjin (3. oktobar 1895 – 28. decembar 1925)

Ne, ne krši ruke, ne, osmeh ne krivi,
za drugu, ne za te, moja ljubav živi.

Ti slutiš i sama, ti znadeš zacelo
da me nije srce do tebe dovelo.

Kraj prozora tvoga, bez brige za sutra,
prohte mi se prosto da virnem unutra.

(1925)

 

jesenjin slike 1

Oluje snežne slavopojka,
po polju juri tuđa trojka.

Na trojci juri tuđa mladost.
Gde mi je sreća? Gde moja radost?

Sve minu s bure slavopojkom
niz polje takvom besnom trojkom.

(1925)

 

581609_195069853961081_504175936_n

 

Snežne ravni, bele mesečine sjaj,

pokrovom mrtvačkim zastrt rodni kraj.

Plač breza u belom sluša šume hram.

Ko pogibe ovde? Nisam li ja sam?

 

(1925)

 

Ja-SERGEJ-JESENJIN_slika_O_492802

Оставите коментар

