Сила се Божија у немоћи показује-Далибор Пејовић

Дошао младић код једног старца да тражи духовну помоћ јер западе у неко безнађе, није имао снаге ни за какво дело Божије па ни најкраћу молитву.Обрати се мадић старцу:,,Оче много ми је тешко,не могу да се молим,да постим,нисам способан ни за какво дело,немоћан сам,шта да радим?

Старац му одговори:,,Кренуо Мосије са народом Израиљевим преко пустиње Египатске,бежећи од фаронове војске,да спаси народ Израиљев од ропства дугог 4.века које је пророковано народу Израиљевом.Бежећи од фараона, дође до Црвеног мора и немаде више куда да иде а фаронаова војска се све више ближила.Седе Мојсије на једном камену и би му тешко.Кад чује глас Божији:,,Мојсије,што вичеш мени“(2 Мој.5,15) .Ето ни Мојсије се није молио само му је било тешко! ( израз “што вичеш мени“ користи се за оне молитве које пробијају небо и Gоспод их чује,толико су јаке да Господ не каже што ме зовеш,него ШТО ВИЧЕШ).Чувши ове речи младић оде у миру,са великом утјехом.(истинит догађај који нисам нашао забележен,него препиричавам,у питању је старац Тадеј)
Оставите коментар

