Snežana Nešić – ŠTA PROLAZI

Tako si daleko
da te samo kroz suzu mogu videti
Tako si blizu
da mogu koračati samo kroz tebe
bilo gde da krenem
Ne mogu te dohvatiti nikako
a toliko sam pun tebe
da nema mesta za mene
Mogu te obuhvatiti samo ćutanjem
i čekati odgovore
odnekud iznutra
Ti si već tako dugo
tako daleko
da se ja više ne sećam sebe
u tvom osmehu
Tako dugo da se čudim
svemu čudim sada
i tvojoj želji kao zvezdi padalici
i tvojim očima na mom prozoru
kao zalutaloj zori
Jedina stvarnost sada
je tvoje prisustvo
razmazano ljubavlju
svuda u meni, po meni
Svakom udahu duše
svakom pokretu svesti
U plućima, u kosi
Krv te moja sanja
od pamtiveka već
Sam s tom ljubavlju
koja i ne boli više
da bih mogao dalje
čekam da prođje
Život, valjda

186900_4871f

Оставите коментар

