Jaroslav Ivaskijevič – KULE II

Helderlin je ceo život
proveo u kuli
i pravio se lud

Mi smo bili ludi
i besni i izgubljeni
ali naša je kula
postojala u imaginaciji

Kad tonem u san
odlećem na kulu
i sipam na tebe
cvetne latice

Kada se budim
kula se ruši
i ponovo sam sam
kao u času stvaranja

I krik nehotični
cveta mi u grlu
i mislim
sve je već bilo

I sve cvetne latice
kojima te zasipam
otkinute su s mene

S moga čela
s moga srca
s mojih bedara

I mnogo bole..

10890374-md

Оставите коментар

