Edna Sen Vinsent Milej – Ne žali mene sto kad padne veče..

Ne žali mene što kad padne veče
svetlosti dana po nebu ne brode;
Ne žali zbog lepote što proteče,
nestane s polja s godinom što ode;
Ne žali što se puni mesec krnji,
ni što oseke u moru se gube,
ni što kod ljudi žudnja brzo trne
i tvoje oči više me ne ljube.

Uvek sam znala: ljubav nije više
od krupne cvati na vetru, od plime
što crtu žala koracima briše
i iz oluja nosi naplavine:
Žali me jer to srce sporo prati
šta hitri um u svakom času shvati.

 

421454_566462563371996_769306926_n

Оставите коментар

