E.E.Kamingz – Nosim tvoje srce sa sobom (nosim ga u)

Nosim tvoje srce sa sobom (nosim ga u svom srcu)
nikad nisam bez njega (bilo kud pošao ideš i ti draga;
i šta god činim samo ja činiš i ti mila)
ne bojim se usuda (jer ti si moj usud, mila)
ne želim svet za se (jer lepa si moj svet, moj istinit)
i ti si sve što je mesec ikad mogao da znači
i sve što će sunce ikad pevati si ti

Tu je najdublja tajna koju ne zna niko
(tu je koren korena i tu je klica klice i
nebo neba stabla zvanog život, koje niče
više od nadanja duše ili skrovišta uma)
čudo koje zvezde razdvaja to je

Nosim tvoje srce (nosim ga u srcu mojem)

 

208918_479306852086160_15276781_n

Оставите коментар

