Džon Don

Kad uzdahneš, ne uzdišeš dah,

već dušu moju izdišeš,

Kad plačeš, nenežno nežna,

krv se mog života rastače.

Ne može biti

Da me voliš, kao što kažeš,

Ako u svom moj život razaraš;

Ti se najbolji deo mene.

Nek mi tvoje zloslutno srce

nikakvo zlo ne smišlja;

Sudba može preuzeti tvoju ulogu

i tvoje strahove ispuniti;

Ali pomisli da smo se

Tek na stranu okrenuli da usnimo;

Oni koji jedno drugo odražavaju

živim, nikad se ne rastaju.

 

black-and-white-couple-love-photografy-photography-Favim_com-335103

Оставите коментар

