Etjen Orsini (TRENUTAK NEPAŽNJE I SVET SE IZMENI…)

Trenutak nepažnje i svet se izmeni.

Svi putokazi oštećeni.

Belezi zatureni.

Juče me drži u svojim kandžama iz kojih me sutra spasti neće,

niti će to pokušati.

Beznačajna promena na površini stvari i ljudi zatvara mi i stvari i ljude.

Sputava me neosetljivost, dok mi je nostagija za osetljivošću vrhunska bol.

Tako bih hteo da imam snagu svoga plača, ali sam star, u telu, tako mladom.

Starčić bonik i pre svog rođenja.

Nije trebalo da snevam.

преко P O L J A – br. 450.

 

 

 

 

Оставите коментар

