Snežana Nešić – LOŠA ŠALA

Otišla si predaleko,

ostala si predugo,

lošu si mi šalu ispričala.

Kruni se srce u meni

kao vanilica.

Zasipa sitno

pokrete, udisaje, treptaje.

Sve čime živim

umrljano je ukusom tebe,

slatkim i teškim

Usta slepljenih,

ne mogu pustiti reči:

ćuti, ostavi.

Nema u tebi ništa

što moja krv nije usvojila.

Nema tvoje žeđi

bez mog Da.

Čudne misli odvezane od nade.

Mali ludi život

davanja bez eha.

Radost skupljana

po tvojim osmesima

i oprezno srkana sreća,

sćućurena u senci tvog dlana.

Bez mojih očiju

da se vidiš njima,

ne možeš znati kako vredi

plesti dane od paučine,

gutati čežnju natašte srca

za tvoj let ka suncu.

Samo s jednim

nikad nisam računao.

Da ćeš odatle gde jesi,

gde si tako dugo

i nikad nećeš doći,

početi mi pričati

o ljubavi.

 

562585_441854885832765_543686073_n

Оставите коментар

