Sergej Jesenjin – Ko sam, šta sam?

Ko sam? Šta sam? Samo sanjalica
Kome oko ispi magle let,
i svoj život uzgred, tužna lica,
ja prožveh uz ostali svet.

I s tobom se ljubim po navici…
Mnogo puta već se ljubih s drugom,
ko da krešem vatru po šibici,
nežne reči šapućem ti dugo.

„Draga moja“, „mila“, „znaj doveka“…
Duša hladna ostaje u svemu.
Kad se darnu strasti kod čoveka,
nema više istine u njemu.

Zato moja duša i ne preza
od ljubavi ledom zalivene,
ti si moja lutalica breza
sazdana za druge i za mene.

Ali, uvek tražeć srodnu sebi,
mučeći se bez nežnosti pune,
nimalo se ne ljutim na tebe,
nimalo te i nikad ne kunem.

Ko sam? Šta sam? Samo sanjalica
kome oko ispi magle let,
i voleh te uzgred, tužna lica,
isto tako ko ostali svet.

 

535409_559450394073213_314389947_n

Оставите коментар

