Enes Kišević – SNIJEG U OČIMA

Ne kloni mi, moja glavo,

to nisam ti ja propao:

u očima mojim tužnim

svijet je pao,

svijet je pao.

 

Ne tazi me, vino žarko,

da ti budem vedar kao:

u očima mojim suhim

svijet je pao,

svijet je pao.

 

Ne nosi me, moj očaju,

ti nada mnom nemaš vlasti,

toliko sam ja letio

da ne stignem nikad pasti.

 

I kada mi dušu sruše,

što ni u snu lako nije,

moje će me staro srce

još da grije,

još da grije.

 

Ne smiješi se, moja glavo,

što sam sam na sebe spao,

u očima mojim slanim,

snijeg je pao,

snijeg je pao.

TTI_SnowQueen_Third_f (1)
Оставите коментар

